De schaduw van Congo

>

Eindklassement OLC 2017


2017 is geen gewoon jaar. De warmste 16 oktober ooit. Stel je voor 25°c in de herfst, L'été indien. 2017 is ook het jaar van mijn beste OLC resultaat ooit. Achtste in totaal en derde in mijn categorie. En ook nog eens zilver met ons vastgoedbox running team. In 2014 werd ik ook al eens derde in mijn categorie maar toen was ik slechts dertiende in het algemeen klassement. Ik word zo beloond voor mijn regelmaat. Zowel in het eindklassement van het Houtlandcriterium als in het OLC een top 10 plaats, ik had er voordien met beide handen (of voeten?) voor getekend. Het einde van het OLC valt traditioneel samen met het einde van het zomerseizoen. Maar met zo'n warme temperaturen zou een mens beginnen twijfelen. Er is geen finish en er zijn geen seizoenen, zo lijkt het wel..